Дорогі колеги,

Як ви всі знаєте, фармацевти в усьому світі працювали невтомно під час пандемії COVID-19, щоб підтримати наших клієнтів та всіх медичних працівників для підвищення безпечного використання ліків, надання якісної допомоги та покращення результатів для пацієнтів.

 

Пандемія COVID-19 показала, як швидко можуть змінитися охорона здоров’я та професія фармації. Коли невпевненість впадає у нас, у погані часи пам’ятаймо, що ЗЕЛЕНИЙ ХРЕСТ Аптеки ніколи не згасне.

 

Небачена пандемія переповнила людство. Глобальна надзвичайна ситуація, в якій обмежувальні заходи, гігієнічні та дистанційні заходи є єдиним ефективним засобом боротьби з цим.

 

Наразі Аптека відіграє найважливішу роль у всьому світі з покликанням на державну службу та проведення зразкової роботи на передовій догляду за населенням.

 

Оскільки COVID-19 було оголошено пандемією, ми побачили ще більшу залежність фармацевтів у підтримці громад та сприянні стійкості систем охорони здоров’я. Ми, фармацевти, продовжуємо забезпечувати, щоб люди отримували лікування та професійну консультацію як частину первинної медико-санітарної допомоги. Організації фармацевтів у всьому світі швидко прийняли необхідні нові заходи для забезпечення безперервності фармацевтичної допомоги. Наприклад, організувавши доставку медикаментів додому для вразливих пацієнтів, доповнену порадами та підтримкою телеаптеки.

 

Фармацевти спільноти продовжують забезпечувати ефективний та безпечний ланцюг поставок фармацевтичної продукції шляхом виявлення медичних препаратів, що загрожують дефіцитом, та впровадження планів пом’якшення наслідків, таких як виготовлення засобів для дезінфекції рук та боротьби з нестандартними та фальсифікованими медичними препаратами.

 

Вплив COVID-19 поширився поза нашими громадами та системами охорони здоров’я і закликав нас думати інакше, коли “бізнес як завжди” вже неможливий. Заходи щодо охорони здоров’я та безпеки населення, ймовірно, залишатимуться в певній формі впродовж місяців. Але коли мова йде про зміни, коронавірус залучає деякі мегатренди, такі як:

 

  • Економічна невизначеність спонукає споживачів ставати більш обережними та виборчими у витратах.

 

  • Цифровізація стала імперативом, що ще більше змінило функціонування бізнесу та життя споживачів

 

  • Дім став центральним у всіх аспектах життя, оскільки споживачі кокону через страхи передачі вірусу

 

  • Споживачі, що вийшли з ізоляції, переоцінюють свої цінності та нагороджують бренди новою метою.

 

  • Побоювання розповсюдження вірусу COVID-19 ще більше зробили акцент на здоров’ї та самопочутті.

 

 

Світовий Конгрес фармацевтів та фармацевтичних наук у Севільї перенесено на 2021 рік.

 

Всі ми знаємо про важливі глобальні виклики, які представляє COVID-19.

FIP зобов’язаний дбати про своїх членів, волонтерів та учасників конгресу, а також регулярно контактує зі Всесвітньою організацією охорони здоров’я у глобальному та регіональному масштабах. Наша політика полягає в тому, щоб дотримуватися її порад разом із керівництвом національних штатів та урядових відомств. Ми також регулярно контактуємо з організаціями-членами, з якими ми співпрацюємо на запланованих заходах.

 

Враховуючи ситуацію, що склалася з COVID-19, FIP та його співпрацюючим, Генеральна рада з фармацевтичних препаратів Іспанії прийняла рішення про перенесення 80-го Всесвітнього конгресу фармацевтичних та фармацевтичних наук FIP та 22-го Національного фармацевтичного конгресу Іспанії. Відкладення наших щорічних конгресів було складним рішенням для наших асоціацій, але воно велося відповідальністю, довірою та солідарністю: ваша безпека та добробут ваших громад – наш пріоритет.

 

Нові дати 80-го Всесвітнього конгресу фармації та фармацевтичних наук та 22-го Національного фармацевтичного конгресу будуть 12 – 16 вересня 2021 року та 14 – 16 вересня 2021 року відповідно.

 

Ми будемо продовжувати працювати з усіма нашими партнерами, щоб забезпечити успішний і яскравий конгрес. Детальніше про оновлення читайте на https://seville2021.fip.org/

 

У цьому виданні Zoom ми продовжуємо ділитися вашими історіями з усього світу, історіями з фронтових ліній – історіями, які пройшли довгий шлях, історіями, які потребують нашої уваги та нашої поваги. У Виконавчому комітеті КПС ми любимо ділитися великою роботою, яку роблять наші колеги по всьому світу. Громадський аптекар, союзник здоров’я – в серці наших громад – і герой!

 

Вдячне – це одне слово, яке зараз інкапсулює мої настрої щодо всієї роботи, яку виконують провізори громади у всьому світі. Хоча я знаю, що багатьом було важко кілька місяців, ця глобальна криза просто так трапляється в питанні охорони здоров’я. Наші фармацевти були готові безпосередньо впливати на цю розгорнуту історію. Коли ми будемо рухатися вперед в найближчі кілька місяців, давайте підемо і переможемо сміливо.

 

Дякуємо за те, що ви були членом спільноти аптеки та FIP – і за все, що ви робите для своїх пацієнтів та для нашої професії.

 

 

З найкращими побажаннями та великою повагою,

 

Ларс-Оке Седерлунд

Президент, Секція Аптеки Спільноти

 

Звіти з Frontlines

Колумбія

Данія
Франція

Німеччина
Італія

Кувейт

Нова Зеландія
Пакистан

Південна Корея
Швейцарія
Тайвань

США

 

 

Колумбія

Автор QF Альваро Леон Торрес, Секретаріо, Junta Directiva Nacional 2018-2020, CNQFC

 

Аптека за часів Корони: досвід колумбійської праці в аптеці.

 

Аптека Колумбії завжди була схожою на історію Габріеля Гарсія Маркеса: сповнена магічного реалізму. Протягом багатьох років фармацевти відміняли аптеку первинної медичної допомоги та амбулаторії (громади), і закони стали реагувати на цю ситуацію. Найкращими прикладами цього є створення професії середнього рівня, яку називають технологами, що займаються фармацією, і зростання допоміжних професій, а також неминучий крок до прийняття некваліфікованого персоналу для управління аптеками у сільських та розселених регіонах.

 

Ця ситуація, доповнена рекурсією та здатністю винаходити себе колумбійцями, призвела країну до обурливого сценарію виробництва та надання медичних препаратів: не фармацевтичні компанії (зазвичай хімічні, харчові, косметичні) розпочали виробництво антибактеріальних гелів для задоволення зростаючого попиту на ринку. Також деякі з найбільших текстильних компаній почали продавати захисні маски на таких рівнях, що регулюючий орган країни вирішив пом’якшии вимоги до цієї продукції, щоб гарантувати їх надання в клініки, лікарні та громаду.

 

Однак ця можливість призвела до збільшення підроблених товарів за різними сценаріями. Деякі з них також досягли інституційного ринку (ті, що постачають клініки та лікарні); все це погіршується, враховуючи обставини аптеки в Колумбії.

 

«Droguerías», загальної назви фармацевтичних установ у Колумбії, відсутній у фармацевтів і, в основному, у всіх сценаріях, кваліфікованого члена фармацевтичної робочої сили. Деякі частини ланцюга поставок також поділяють цю ситуацію. Це дозволило безвідповідально купувати фармацевтичну продукцію в різних галузях.

 

COVID 19 розпочав культурну та економічну трансформацію у всьому світі. У таких країнах, як Колумбія, ситуація дає можливість переосмислити аптечний сценарій, можливість захопити національні агентства та фармацевти, щоб повернути місце, яке традиційно було втрачено, очевидно, використовуючи нинішню робочу силу. Національний коледж, університети та Міністерство охорони здоров’я повинні співпрацювати у цій трансформації для досягнення спільної мети: відновлення аптеки для здоров’я населення.

 

Данія

Автор Еліас Могенсен та Луїза Робрандт, провізори громади Данії

 

У дні, що тривали до 11 березня 2020 року, коли ВООЗ оголосила COVID-19 пандемією, уряд Данії закрив країну. За цей час робота в аптеці була невпинною, і ми побачили суттєву кількість клієнтів, які заходять.

 

Попит на ЗІЗ (засоби індивідуального захисту), включаючи маски та засоби для дезінфекції рук, був надзвичайно високим; сюди також входить попит на термометри та ліки, що знижують температуру, без рецепта.

 

Крім того, ми спостерігали постійний потік клієнтів, які купують ліки за рецептом – як правило, для того, щоб вони не закінчилися під час кризи.

 

Пацієнти хвилюються, але фармацевти та їхні команди готові допомогти та направити клієнтів.

 

Місією аптеки завжди було забезпечення стабільного розповсюдження ліків серед громадян; надавати професійні рекомендації щодо медицини; та надавати поради щодо лікування та профілактики.

 

Місія не змінилася під час пандемії – навпаки. Це було значно покращено.

 

Взагалі ми не прийшли на роботу без вагань і трепетів щодо ситуації, що перебуває. Більш конкретно, ми були стурбовані ризиками потенційного тривалого впливу COVID-19.

 

Наші побоювання, безумовно, не були безпідставними. Зрештою, аптека – одне з перших місць (у системі охорони здоров’я), куди піде людина, щоб полегшити будь-які симптоми, які вони можуть мати.

 

Незважаючи на збільшене навантаження на роботу, багато інших особистих відвідувань людей, а також телефонні дзвінки, ми старанно працювали, щоб підтримувати високий рівень професіоналізму, забезпечуючи, а також забезпечуючи безпеку клієнтів.

 

Маючи цей додатковий вимір, ми вважаємо, що наша професія як зміцнена. Ні тільки ми повинні забезпечити розповсюдження ліків, але одночасно забезпечити, щоб такий розподіл мінімізував ризик передачі (COVID-19).

 

На початку найбільшим завданням було йти в ногу з кількістю клієнтів – число, що набагато перевищило те, що ми очікували. Як уже згадувалося, це викликало занепокоєння щодо підвищеного ризику впливу. Буквально, можна сказати, що ми були на передовій.

 

Ми здійснили ряд запобіжних заходів; До них відносяться щити з оргскла на прилавках та фізичне дистанціювання (також відоме як соціальне дистанціювання).

 

Ці заходи вплинули на наш повсякденний розпорядок, а також на здатність підтримувати особистий розсуд під час обслуговування клієнтів.

 

Однією з особливостей роботи в датській аптеці є пов’язане законодавство. Як фармацевт у громаді аптеки, часто доводиться за короткий час адаптуватися до нового законодавства. Під час пандемії нам довелося адаптуватися до набагато більше законодавства, ніж зазвичай.

 

На початку пандемії ми майже щодня отримували інформацію про нове законодавство. В першу чергу це стосувалося відпускання ліків і викликало велику плутанину з членами аптечної команди, лікарями та замовниками.

 

Щоб уникнути накопичення, Датське агентство з лікарських засобів вирішило, що кожен замовник обмежується придбанням одного пакета безрецептурних ліків щодня.

 

Рідкий парацетамол тепер вимагає рецепта та такі критичні антибіотики, як азитроміцин, може бути призначений тільки лікарем-спеціалістом, що спеціалізується на захворюваннях легенів, дерматології та педіатрії.

 

Під час пандемії пацієнти, які страждають на хламідіоз, лікувались альтернативними антибіотиками. Це спричинило зміну національних рекомендацій щодо лікування. Природно, це змусило аптеку неодноразово контактувати з лікарями загальної практики.

 

Ці зміни допомогли полегшити накопичення та покращили контроль за ризиками щодо проблем із зворотним замовленням. Однак недоліком було те, що деяким уразливим людям довелося ризикувати опроміненням, оскільки їм довелося покинути свої будинки, щоб отримати ліки, що продаються без рецепта.

 

Через замок кілька людей вирішили ізолювати вдома, і тому попросили аптеку доставити їм ліки. Служба та здатність ще більше посилили нашу професію в очах населення.

 

Нерозуміння стосовно векторів передачі; здатність вірусу виживати на різних поверхнях; і добре відсутність знань про час інкубації зробила ситуацію ще більш критичною.

 

Маючи знання, які ми маємо сьогодні, ми вважаємо, що уряд повинен визнати аптечний бізнес частиною системи охорони здоров’я.

 

Датські органи охорони здоров’я повинні вважати аптеки основною контактною особою для зацікавлених громадян, які звертаються за медичною допомогою.

 

Безперечно, багато речей можна було б зробити краще або вдосконалити, але ми вважаємо, що органи охорони здоров’я повинні були видавати рекомендації, спеціально розроблені для аптек.

 

Франція

Автор П’єр Бегері, президент секції власників аптек у Французькій палаті фармацевтів.

 

Основний внесок провізорів у громаді, що стикаються з кризою Covid-19. Світове поширення Covid-19 збільшило вимоги до медичних послуг у Франції. Щоб звільнити лікарню та лікарів загальної практики, уряд Франції поклав на провізорів громади додаткові обов’язки, щоб максимально використати наявні наявні ресурси. Аптеки громади у Франції відіграли ключову роль у реагуванні на поточну пандемію та допомогу у відповіді громадського здоров’я на Covid-19.

 

Громадський провізор на передовій, відповідаючи на пандемію

 

Під час відключення уряд опублікував та оновив багато декретів, що надають правам фармацевтів у їхній життєво важливій роботі на передовій проти Ковід-19.

 

З метою запобігання перебоїв у постачанні таких медичних препаратів, як водний спиртовий розчин (SHA), Французька фармацевтична палата та інші представники аптечної професії попросили Міністерство охорони здоров’я дозволити фармацевтам громади тимчасово застосовувати SHA у своїх аптеках, дотримуючись Вказівки ВООЗ.

 

Аптеки також є точкою доступу для масок. Оскільки фармацевти в громаді мали право проводити хірургічні маски, спрямовані на медичних працівників, Уряд розширив перелік продуктів, які можна продати в аптеках, щоб забезпечити широкому населенню нехірургічні маски через аптеки.

 

Громадський провізор як ключовий гравець постійних медичних послуг

 

Провізори французької громади зобов’язалися гарантувати постійний доступ до лікування. У співпраці з Червоним Хрестом деякі з них організовували послуги доставки додому під час закриття, поки вони були доступні цілодобово.

 

Незважаючи на те, що в центрі уваги медичних служб протягом останніх кількох тижнів реагували на Covid-19, фармацевти ніколи не припиняли догляд за пацієнтами, які не належать до Covid-19. Франція зіткнулася з падінням населення, використовуючи доступну медичну допомогу під час закриття. Щоб полегшити ще більший доступ до регулярної медичної допомоги, уряд уповноважив провізорів громади поновити повторні рецепти хронічного лікування. Аптеки громади також збирали деякі лікарські препарати лише через співпрацю з оптовиками для пацієнтів, які їх потребували. Таким чином, хронічним пацієнтам було зручніше отримати доступ до лікування, уникаючи необхідності звертатися до лікарні і одночасно позбавляти лікарень та лікарів загальної практики.

 

З огляду на труднощі, пов’язані з доступом до лікарів, Міністерство охорони здоров’я застосувало конкретні правила, що стосуються певних спеціальних лікарських засобів для відпуску та віддалених консультацій з лікарями. Ми можемо навести приклад наркотичного аборту, який, як правило, призначається лікарю безпосередньо пацієнтці до її 5- го тижня вагітності. Міністерство охорони здоров’я Франції розширило законодавчі положення про видачу коштів, щоб полегшити доступ до нього шляхом віддалених консультацій з лікарями лікаря та на більш тривалий період, ніж зазвичай (до 7- го тижня вагітності). Пацієнт повинен був лише назвати аптеку, яка тоді відповідала за видачу її їй.

 

Громадський провізор як суб’єкт охорони здоров’я від імені держави

 

Громадські провізори також відігравали консультативну роль. Ми ніколи не переставали радити пацієнтам звертатися до лікаря, який він проводив здатні надавати щоденні консультації. Фармацевти разом з іншими медичними працівниками, асоціаціями пацієнтів та регіональними агенціями охорони здоров’я просували комунікаційні заходи у своїх аптеках для боротьби з падінням населення, використовуючи доступну медичну допомогу. Французька фармацевтична палата продовжує транслювати кампанії з охорони здоров’я, спрямовані на пацієнтів (вакцинація, дитячий діабет, доступ до індукованого наркотиком аборту, доступ до попередньої експозиції), а також надає аптекам громади безліч інструментів для поширення інформації про профілактику по всій територія, що стосується Covid-19 (профілактичні заходи, вживати заходів у разі появи симптомів…).

 

Ми займалися щотижневою поставкою та моніторингом масок для медичних працівників. Громадські провізори переконалися, що вказівки Міністерства охорони здоров’я суворо застосовуються щодо дозування нікотинових замінників, обмеження постачання парацетамолу, нестероїдних протизапальних препаратів та гідроксихлорохіну.

 

На додаток до цього внеску в охорону здоров’я, Міністерство внутрішніх справ разом з Фармацевтичною палатою Франції брали участь з провізорами у загальнодержавних кампаніях, спрямованих на повідомлення про домашнє насильство. Протягом першого тижня відключення насильство в сім’ї зросло на 32% у сільській та напівміській зонах та на 36% у Парижі. Оскільки аптеки французької громади були найбільш відвідуваними місцями під час закриття, і завдяки однорідній аптечній мережі міністр закликав президента Французької фармацевтичної палати знайти спосіб полегшити доступ до поліцейських служб жертвам. Протокол оповіщення був швидко розроблений, і всі аптеки були поінформовані за допомогою системи попередження фармацевтичних записів.

 

Як президент сектору власників аптеки громади Французької фармацевтичної палати , я пишаюся причетністю своїх однолітків, їх мобілізацією та спроможністю організовувати аптеку. Вони змогли відповісти на занепокоєння пацієнтів, вірус та очікування держави одночасно. Завдяки потужності їхньої мережі фармацевти продемонстрували свою здатність забезпечити ефективність первинного лікування пацієнтів.

 

 

Німеччина

Автор Штеффен Дж. Шмідт та Ханнес Мюллер, провізори громади. Фотографії, зроблені Сабріною Швертманн, що показують торгову залу Марка-Апотеки в Людингаузені.

 

Корона масово змінила повсякденне життя в німецьких аптеках. Особливо на початку пандемії у березні у багатьох фармацевтів був прихований страх заразитися кожного разу, коли вони контактували з пацієнтами.

 

Тому німецькі аптеки швидко вживали заходів з власної ініціативи, щоб мінімізувати ризики. Наприклад, вони встановили скляні панелі з акрилу як роздільники між персоналом та замовниками та розмістили їх дезінфікуючі дозатори біля входу в аптеку.

 

Хоча це зменшило ймовірність зараження, воно зробило інакше дискретним і орієнтоване на пацієнта спілкування значно складніше. Працівники аптеки також повинні були розробити особливу чутливість, щоб звести рівень інтенсивності консультацій до абсолютного мінімуму, щоб мінімізувати час контакту і, таким чином, ризик зараження.

 

Особливо на перших тижнях пандемії накопичення призвело до незвичного пориву клієнтів в аптеках, які ставлять розповсюдження на перше, а фармацевтичні поради – на друге місце. Крім того, у клієнтів була підвищена потреба в інформації через підроблені новини та наукові гіпотези, опубліковані у світській пресі. Однак щоденний мінливий стан знань ускладнював та забирав багато часу, щоб бути в курсі.

 

Постійно додавались інші проблеми, такі як раптова потреба виробляти дезінфікуючі засоби для лікарів та пацієнтів, встановлення заходів з охорони праці, таких як робота у встановлених групах, продовження робочого часу або розподіл важко доступних масок для рота та носа. Так, можна сказати, що німецькі фармацевти продемонстрували велику особисту прихильність до підтримки постачання медикаментів.

 

Щоб уповільнити поширення вірусу на початку пандемії, пацієнтам рекомендується звести контакти з лікарями до мінімуму.

 

З цієюж метою уряд вніс винятки з нинішньої бюрократії розповсюдження ліків: першість економічної ефективності допомоги тимчасово припинялася.

 

З того часу, щоб уникнути повторного відвідування аптеки, правила генетичної заміни призначеного були спрощені.

 

В даний час фармацевти можуть постачати рецепти будь-якого препарату на складі, що містить один і той же діючий компонент, незалежно від дози та розміру упаковки, без консультації з лікарем до тих пір, поки загальна кількість призначеного діючої речовини не буде перевищена. За консультацією з лікарем можливе відхилення від призначеного діючої речовини у разі його відсутності.

 

Крім того, нова винагорода кур’єрських послуг дає можливість аптекам надавати послуги з низьким рівнем контактів, особливо для пацієнтів з високим рівнем ризику.

 

А яка зараз ситуація? Після первинного приховування частота клієнтів значно знизилася. Новий виклик полягає в тому, щоб заохотити невпевнених і наляканих пацієнтів знову відвідувати своїх лікарів.

 

Залишається бажання швидко знайти нову нормальність, яка дозволяє в основному безтурботне життя захисними заходами, придатними для повсякденного використання. У нас фармацевти є продемонстрували надійність та видатне почуття відповідальності під час кризи. Тому зараз важливо діяти впевнено у відносинах до політиків і більш сильно сприяти нашому досвіду для догляду за пацієнтами, також після Корони.

 

Італія

Автор: Джулія Спада, фармацевт у Римі та фрілансер Federfarma.

 

Італійська аптека під час пандемії COVID-19 в Італії була однією з країн, найбільше постраждалих від пандемії, за кількістю смертей – близько 283 на мільйон жителів. Італійські аптеки гарантували відкриття для громадськості протягом усього періоду закриття, поза тимчасовим обмеженням інших комерційних заходів, незважаючи на дуже високий ризик зараження, та ризикуючи своїм здоров’ям та здоров’ям своїх близьких. На жаль, наявність захисних засобів, таких як маски та дезінфікуючі гелі, особливо в ранньому періоді, була поганою порівняно з дуже високим попитом, що призводило до величезного зростання цін.

 

«Федерфарма» ефективно реагувала на цю надзвичайну ситуацію, негайно продовживши години роботи та зміни, та відповідаючи на збільшення цін та дефіцит дезінфікуючого гелю через дифузію в усіх аптеках формул Британської фармакопеї для її виробництва в аптечних лабораторіях, що призвело до зниження ціни та більше доступності товару.

 

Що стосується хірургічних масок, Федерфарма вже з початку березня попросила владу запровадити ціну закупівлі або контрольовану надбавку, а також скасувати ПДВ, заявивши про негайне розповсюдження безплатного розповсюдження серед громадян, які мають право, хірургічним шляхом маски, надані державними органами. Ці запити були задоволені урядом, який встановив фіксовану роздрібну ціну в розмірі 0,50 євро за маску та скасування ПДВ до грудня 2020 року.

 

Електронний рецепт давно покрив майже 90% італійських рецептів; однак лікар-терапевт продовжував друкувати паперовий нагадування, щоб допомогти пацієнтам тримати під контролем свої терапії. Це ж нагадування використовується аптеками, щоб вимагати відшкодування коштів ЛГУ. Щоб уникнути зараження, уряд усунув паперову записку, унеможлививши пацієнтів звертатися до кабінету лікаря загальної практики, оскільки це стало достатньо для того, щоб лікар-лікар повідомив пацієнтові номер електронного рецепта. Тому остаточно дематеріалізується не лише рецепт, а й нагадування.

 

Ця новинка була швидко метаболізована аптеками, що допомагає громадянам уникати небезпечних місць, наприклад, хірургічних втручань загальної практики. Щоб впоратися з надзвичайними ситуаціями, фармацевти розширили свою роботу на допомагаючи лікарям загальної практики та пацієнтам, друкуючи пам’ятку безпосередньо в аптеці. Очевидно, це призвело до уповільнення часу в аптеці та збільшення обсягу роботи, на яке фармацевти відповіли духом обслуговування, який їх відрізняє, продовжуючи бути орієнтиром для здоров’я, психологічної підтримки, стаючи популярним за нові зобов’язання в галузі охорони у зв’язку з боротьбою Covid-19.

 

У цій надзвичайній ситуації Федерфарма та Циттадінанзаттива (італійська асоціація захисту прав громадян) взаємоділи з урядом та італійським агентством медицини з проханням розповсюджувати противірусні та протималярійні препарати пацієнтам з коронавірусом через аптеки. Поширення цих препаратів через аптеки, а не через лікарні та ЛГУ, не тільки скоротило б час подорожі, але й дозволило аптеці контролювати прихильність пацієнта до терапії, а також корисну інформацію про правильне використання препарату та дотримання з терапевтичним планом. Дотримання терапії, особливо при лікуванні хронічних пацієнтів, є дуже важливим питанням, над яким Federfarma у співпраці з Асоціаціями пацієнтів та громадян, насамперед Cittadinanzattiva, працює вже багато років.

 

Деякі препарати проти аутоімунних захворювань, наприклад, препарати на основі гідроксихлорохіну, були недоступні під час пандемії, це спричинило дискомфорт у хронічних пацієнтів, а аптеки, зв’язавшись із виробничими компаніями безпосередньо за рецептом пацієнта, зуміли знайти ці препарати та розповсюдити їх.

 

Понад 19 000 італійських аптек є скрізь на території, навіть у тих, де найбільш неблагополучні внутрішні райони, де лікарня знаходиться на великій відстані, мережа аптек схожа в містах і в невеликих містах, а сільські аптеки надають медичні послуги навіть у селах лише 500 осіб. Крім того, для задоволення потреб пацієнтів тривалий час Федерфарма активувала безкоштовний номер 800 189 521 для доставки медикаментів додому пацієнтів з обмеженими можливостями. У цій надзвичайній ситуації, щоб активізувати цю послугу, вона уклала угоду з Італійським Червоним Хрестом, активізувавши інший номер для доставки наркотиків, призначених для вразливих людей: безкоштовне номер CRI 800 065510, доступний 24 години на добу та сім днів на тиждень.

 

Служба, яка діє в Італії завдяки невтомним зобов’язанням волонтерів ІРС, орієнтована на пацієнтів старше 65 років або людей, які не є самодостатніми, або суб’єктів із симптомами респіраторної інфекції та лихоманки (температура вище 37,5 °) або переживає вимірювання карантину або позитивні результати COVID-19 Європа визнала в італійській аптеці провідною моделлю ефективності та ефективності реагування на потреби громадян у цій надзвичайній ситуації з коронавірусом настільки, що іспанська аптека організувала службу доставки медикаментів додому за зразком тієї, яку запропонувала Федерфарма у співпраці з італійським Червоним Хрестом.

 

З метою бути поруч із людьми та особливо жінками, які стали жертвами насильства, у часи великих труднощів Федерфарма приєдналася до ініціативи, яку просувала міністр у справах сім’ї та рівних можливостей Олена Бонетті. Жінки, які перебувають у скрутному стані, зможуть звертатися до наших аптек дискретно і захищено, знаходячи першу корисну інформацію для запобігання та ефективного подолання ситуацій насильства чи переслідування. Інформаційні вказівки підготовлені та доступні в аптеках з метою розповсюдження безкоштовного безплатного номера 1522, який працює 24 години на день, що було посилено. Аналогічні ініціативи були здійснені у Франції та Іспанії.

 

У цій надзвичайній ситуації італійська аптека діяла на передовій, заплативши важкий тягар у житті людини, 15 фармацевтів загинули, а заражені перевищують 3000, але те, що дає нам мужність, є саме довіра, яку пацієнти надають фігурі фармацевта. Наприклад, в аптеці, де я працюю, пацієнти виявляли свою зворушливу вдячність не лише похваливши нас, але і подарунками, такими як шоколадки чи звичайну каву, маленьким чудовим жестом, який наповнив наші серця.

 

 

Кувейт

Автор доктора Нура Аль Махмуд, провізор фармацевтів, аптека Дар Альбаара, Кувейт

 

Хоча було важко адаптуватися до нової ситуації, що виникає у всьому світі, “нова” практика допомогла мені зрозуміти, наскільки важлива наша роль у кувейтському суспільстві.

 

Оскільки всі приватні медичні клініки були закриті, коли уряд наклав повне закриття, пацієнти не мали іншого можливості, як повернутися до аптеки громад. Пацієнти перенаправляли свої вимоги через телефонні дзвінки та WhatsApp, що ніколи не було варіантом до пандемії.

 

Спочатку ми повинні були бути готовими захищати себе, надягаючи маски для обличчя, щитки для обличчя, лабораторні пальто та рукавички, а потім, звичайно, захищаючи і наших пацієнтів!

 

Ми надсилали ліки тим, хто не міг приїхати через блокування або через страх виїхати, хоча служба доставки не була активною в моїй аптеці до Covid-19. Почав службу доставки з великою боротьбою, тому що мені слід мати ліцензію на це Міністерством охорони здоров’я. Також мені потрібно було знайти машину та водія, щоб здійснити доставку! Мені вдалося організувати цю послугу приблизно за 10 днів, що вимагало великих зусиль та співпраці кількох людей. Для тих пацієнтів, які приходили в аптеку, ретельно застосовувались рекомендації. Кількість пацієнтів всередині аптеки було обмеженим, а поза аптекою була зона відпочинку з дистанцією. Ми намагалися максимально зменшити очікування пацієнтів, щоб зменшити будь-який ризик впливу. Нікого не дозволяли входити без маски для обличчя, персонал повинен бути повністю захищений і застосовувати дистанціювання між персоналом та пацієнтами. На початку, ЗІЗ не була доступна, і навіть після її наявності ми не використовували її весь час в аптеці. Я не вважав за потрібне, і це просто робило людей більш тривожними.

 

Першим варіантом пацієнтів залишається аптека, оскільки клініки на деякий час були закриті, і після повторного відкриття більшість людей все ще боялися їхати у місця, що перебувають у людних людях через пандемію. Вся ця ситуація насправді мотивувала нас нашою роллю фармацевтів. Можливо, якби у нас був більший простір, практика соціального дистанціювання була б набагато простішою, але з іншого боку ми здобули довіру багатьох людей, які не визнали нас, або навіть не розглядали нас як варіант догляду. перед пандемією. Ми добре адаптуємось до цієї “НОВОЇ НОРМАЛЬНОСТІ” і сподіваємось, що ця пандемія пройде без додаткових жертв і труднощів.

 

 

Нова Зеландія

Bronwen Shepherd та Aleisha Whyte, провізори з Нової Зеландії, діляться своїм досвідом пандемії COVID-19

 

Фармацевти в Новій Зеландії “на передовій” під час COVID-19

 

Коли Нова Зеландія ввела найвищу обмеженість закриття системи COVID-19 (рівень сповіщення 4), аптека в громаді стала однією з лише кількох основних послуг, дозволених залишатися відкритими.

 

За словами Бронвен Шеперд, провізора громади з Веллінгтона, «коли більшість всієї системи охорони здоров’я відступала, аптеки громади підроблялися далі на передову лінію».

 

“Під час закриття роботи лікарні знизили активність до основних послуг, а в галузі первинної медичної допомоги, охорони здоров’я та загальної практики перейшли до переважно віртуальних послуг”.

 

“У цьому контексті в аптеках громади сталося незрозуміле зіткнення попиту через недоступність інших медичних служб, терміни приходу щеплень проти грипу та збільшення попиту на рецепти”.

 

“У цей несанкціонований період фармації також потрібно було адаптуватися, щоб забезпечити безпеку персоналу та пацієнтів, перейти на” безпаперові “електронні рецепти, і згорнути, щоб забезпечити можливість безконтактної доставки”.

 

“Там, де пацієнти стикалися з бар’єрами у доступі до медичної допомоги, були доступні фармацевти, які мали змогу триагувати, лікувати та направляти”.

 

“Фармацевти продовжували забезпечувати належне управління лікарськими засобами, захищаючи як людей, так і широкий громадський інтерес (що забезпечується щомісячним розповсюдженням, яке здійснює Pharmac)”.

 

“Кращий стратегічний партнер” аптеки громади Бронвен каже: “Я сподіваюся, що криза COVID-19 виступає як примусовий механізм для примусу до інновацій, нових рівнів співпраці, швидкого прогресу в технології, політиці та процедурах”.

 

“Однак ми також повинні пам’ятати, а головне – захист – послуг та якостей, якими вже володіє громада, про те, що ця нинішня криза зробила більш помітною”.

 

“Якщо ця криза є вісним повідомленням, то, безумовно, наше керівництво охорони здоров’я зараз сприймало та переживало аптеку громади як свого найкращого стратегічного партнера”.

 

Фармацевти надавали «надзвичайну допомогу». «Фармацевти в Новій Зеландії піднялися до тарілки і продовжують надавати надзвичайну допомогу громадськості Нової Зеландії протягом усієї пандемії COVID-19», – каже Алейша Уайт, лікар-провізор з Кентербері.

 

“Ми зробили все можливе, щоб полегшити життя наших пацієнтів, зберегти їх у безпеці та керувати робочим процесом у важкі часи”.

 

«Ми пропонували безкоштовні поставки для людей у ​​нашому районі. Це був спосіб, коли ми могли доглядати за своїм літнім та вразливим населенням. Це допомогло обмежити кількість людей, яким потрібно було завітати до нас. Одна з наших власниць та її дочка зробили більшість поставок, і ми скористалися місцевою кур’єрською компанією».

 

“Наша команда розділилася на дві зміни (7.30 – 14.00, потім 14.30 – 21.00, з повним проходом між ними). Години, які ми були відкритими для громадськості, скорочувались на управління робочим процесом, розповсюдження рецептів, налагодження контактів із звичайними пацієнтами, оформлення документів, звичайні блістерні упаковки та загальний адміністратор.

 

«Екрани були встановлені, як тільки почалося блокування, а дорожні конуси використовувались для забезпечення соціального відставання. Люди вдячні за вжиті заходи безпеки, оскільки відчували, що ми сприймаємо це (вірус) серйозно, і вживаємо заходів для їх збереження».

 

«Багато лікарів загальної практики закрили свої двері, тому в цьому році все більше людей скористалися аптекою, щоб пройти вакцинацію проти грипу. Ми продовжили години роботи в поліклініках до 20 вечора. Це дозволило нам вакцинувати більшу частку уразливих груп населення та забезпечити відповідне соціальне відставання. Було позитивно бачити, що критерії придатності відкриті, щоб фармацевти могли надавати ще більш профінансовані вакцинації проти грипу. Відгуки пацієнтів підтримували фармацевтів, які пропонують профінансовані вакцинації проти грипу, як ми місцеві, у громаді та легкодоступних.”

 

Електронне прописування «кроку в правильному напрямку» Алейша каже, що «до COVID не було створено системи для прийому електронних скриптів».

 

“Під час пандемії ми використовували ERMS (електронну систему управління направленнями), яка дозволила лікарям надсилати сценарії в електронному вигляді”.

 

«Це не досконала система, але це крок у правильному напрямку. Це означало, що нам не потрібно використовувати паперові копії чи стільки факсимільних приписів. Неможливо відповідати оригіналам – це величезна економія часу».

 

“Можливо, це ще одна платформа, яку фармацевти можуть використати для більш прямого спілкування з лікарськими препаратами в майбутньому”.

 

“Використовувані електронні системи виписки є різними по всій країні – що робить це дуже важко”.

 

«Якби була одна центральна система, яку можна було б запровадити на національному рівні, це було б чудово. В ідеалі це була б система, яку ми могли б використовувати в одному місці для спілкування з усіма медичними працівниками первинної медичної допомоги та медичної допомоги».

 

 

 

Пакистан

Автор Noor Fatima, Pharm.D, R.Ph. та доктор Хума Рашид, Пакистан.

 

За прозорими шторами

 

Після загальнодержавного закриття 15-го березня в Пакистані лікарні з ОПЗ та поліклініками лікарів загального користування були закриті, аптека в громаді – єдине місце, де пацієнти отримають ліки, а також звертаються за медичною допомогою.

 

Перший випадок вірусу корони виник у нашій країні 26 лютого в той час, і тоді мало про що було відомо публічно про симптоми, запобіжні заходи та ліки щодо COVID-19.

 

Першим і головним завданням для фармацевта громади було постійне оновлення. З надто великою кількістю дезінформації, що поширюється на засобах масової інформації, ми могли бачити, що ВООЗ, CDC та FDA були єдиними надійними ресурсами інформації, але знову ж таки, інформація швидко змінювалась, створюючи плутанину та створюючи більше запитів.

 

Дефіцит ліків для гідроксихлорохіну та азитроміцину, рукавичок, масок, дезінфікуючих засобів та всіх видів дезінфікуючих засобів вразив ринок. Дефіцит азитроміцину викликав величезне занепокоєння як лікування вибору при тифоїдному тиску XDR, внаслідок якого виникло в країні до 2019 року. запевнили, що якість та уряд також вжили агресивних заходів для протидії ситуації. Однак високі ціни як і раніше залишають занепокоєння, оскільки неможливо отримати доступ до акцій за звичайними цінами, особливо для масок для обличчя. Для мене, як провізора, це було предметом гордості, коли я пояснив своїм пацієнтам, як вони можуть легко готувати розчини для поверхневих дезінфікуючих засобів, використовуючи відбілювач для білизни, і не турбуватися про дефіцит дефіциту та ціни.

 

Найскладнішим аспектом було те, коли нам довелося зіткнутися з дефіцитом звичайної хірургічної маски та рукавичок, при цьому потрібно відвідувати наших клієнтів без них. Відео CDC з домашніми зшитими масками дійсно вийшло в потрібний час, щоб допомогти нам.

 

У міру того, як випадки COVID-19 зростали, я, як фармацевт в моїй аптеці громади, вважав, що потрібна година для підготовки персоналу для фізичного відставання, важливості носіння маски, як утримувати поверхні провести санітарну обробку та домогтися належних заходів, наприклад, як прозора завіса з пластикового листа, що простягається від стільниці до даху з закритими вікнами за столом фармацевта, лічильник замовлення ліків, лічильник готівки та місце видачі ліків. Ми позначили для замовника 2- метрові точки відстані на підлозі та перед тим, як входити та виходити з аптеки, ми переконалися, що вони санітують руки. Поширення поінформованості, протидія дезінформації та змусило клієнтів зрозуміти чутливість проблеми.

 

Оскільки ВООЗ продовжував оновлювати симптоми вірусу корони, починаючи від грипозного захворювання до менш грипоподібного, а також більшої кількості астми та ХОЗЛ з високим ступенем гарячки, як захворювання. Консультування хворого на сезонний грип було викликом із додатковими вказівками щодо самоізоляції в якості запобіжних заходів, надягати маску, приділяти більше уваги миттю рук, приймати протиалергічні та ацетамінофен, приймати їх звичайні вітаміни і не панікувати і бути уважними сильне утруднення дихання.

 

Деякі клієнти вимагали гідроксихлорохіну прийняти як запобіжний засіб від вірусу корони, щодо якого було проведено багато консультацій, щоб ознайомити їх з побічними ефектами, які вони можуть відчути, якщо вони особливо сприймають ризики серцевої аритмії та попросять їх уникати самолікування.

 

Ми також пережили нову кризу із зростанням попиту на антидепресанти, анксіолітики, снодійні засоби. Повільно ми можемо відчути, що сфера пандемії розширюється, коли все більше людей наближаються до нас. Наркотик не може продаватися без рецепта в Пакистані. Щоб вирішити цю проблему, мені довелося вступити до особистого консультування та перешкодити зловживанню наркотиками, одночасно усвідомлюючи вирішальну потребу в навчанні психічному здоров’ю для фармацевтів, щоб впоратися з такою ситуацією.

 

 

 

Південна Корея

Автор : Сон Хе Рі, головний фармацевт Omedi фармації

 

Як Південна Корея поводилася з Covid-19

 

Оскільки Південна Корея відновила великий контроль над коронавірусом станом на червень 2020 року, громадяни Кореї відновили велику частину свого повсякденного життя і відчувають більше вдячності, ніж будь-коли, за відновлену нормальність. У період з лютого по червень три успішні аспекти дозволили Південній Кореї згладити криву COVID-19: Роль уряду у забезпеченні швидкого та безкоштовного тестування на коронавірус та регуляції самокарантинної практики, роль фармацевта в ефективному розповсюдженні ЗІЗ та роль особи в практиках особистої гігієни.

 

Уряд Південної Кореї відреагував на пандемію негайно забезпечивши доступне та безкоштовне тестування. Крім того, вони впровадили ефективну систему відстеження людей, які перебували в тому ж самому місці одночасно з пацієнтами, які перевіряли позитивність на COVID-19. Усі, хто потенційно міг контактувати з пацієнтами COVID-19, повинні були пройти карантин і здати аналіз на вірус.

 

З метою успішного карантину громадян, щоб надалі запобігти захворюванню, уряд запустив обов’язковий мобільний додаток для самостійного карантину. Цей додаток мав обов’язкову функцію відстеження місцеположення, і вимагав від кожного громадянина два рази в день подавати температуру та симптоми.

 

Нарешті, маски та інші ЗІЗ поширювались однаково через корейські аптеки. Уряд зрозумів, що маски N-94 мають важливе значення в боротьбі з пандемією, як коронавірус, який може поширюватися через краплі, що знаходяться в повітрі. Ліцензовані аптеки були визначені як офіційні постачальники масок, враховуючи важливе завдання справедливого розповсюдження та продажу масок ЗІЗ. Два мільйони масок, отриманих урядом, були розподілені по двадцять три тисячі аптек по всій країні. На відміну від інших країн (наприклад, масові закупівлі товарів, таких як туалетний папір у США), це загрожує небезпекою придбання паніки та запобігає нестачі масок.

 

Незважаючи на те, що протягом перших двох тижнів розповсюдження маски були певні логістичні труднощі, для підвищення ефективності розподілу було введено дві системи. Щоб запобігти довгим чергам, 9 березня була введена система «П’ятиденна маска». Громадянам, які принесли свою реєстраційну картку для резидентів, було дозволено придбати дві маски протягом одного визначеного дня тижня, визначеного відповідно до останньої цифри реєстраційного номера їхнього резидента. Вихідні дні залишалися відкритими для всіх, щоб придбати маски.

 

Спеціальний інтернет – портал (Sim-Pyeong-вона догляд об’єкт бізнес – портал), зберігаються закладки на кожному людина маскувати купівлі для того, щоб запобігти повторюється purchases.To вирішити проблему нескінченних телефонних дзвінків в аптеки про наявність маски, уряд опублікував опис кожної аптеки в Інтернеті та в мобільних додатках.

 

Коли тижні минули, а пропозиція та попит стабілізувалися, уряд розширив кількість масок, які людина може придбати з двох до трьох 24 квітня. Крім того, клієнтам, які прийшли придбати маски у призначений день тижня, було дозволено купувати маски. також для членів їхніх сімей.

 

Ефективний розподіл ЗІЗ для запобігання поширенню пандемії підкреслює вирішальну роль, яку аптеки відігравали в стабілізації кризи. Фармацевти можуть знати, що відбувається в сусідніх районах, швидко надсилати інформацію про свої місцеві райони до центральної влади, а також отримувати поставки безпосередньо від уряду.

 

Частина причини, чому Південна Корея змогла відновити контроль над пандемією COVID-19, була через ці вирішальні ролі, які грали корейські фармацевти. Як особа, яка перебуває між урядом та громадою під час COVID-19, фармацевти можуть відігравати вирішальну та професійну роль у запобіганні майбутніх пандемій. Можливо, варто сформувати голови, щоб розробити можливі шляхи провізування фармацевтами для захисту своїх громадян та країн.

 

Швейцарія

Автор Флоріана Саркара, провізора громади в Бальсталі біля Базеля.

 

Криза “Ковід-19″ в перспективі громадських аптек у Швейцарії

 

Коли новини про Covid-19 почали активно присутні в ЗМІ в січні, мало хто міг би передбачити, що буде в наступні місяці. Що можна було помітити на початку, це зростаючий попит на маски для обличчя в аптеках. Поки ми охоче продавали маски людям, які хотіли їх, аптечні речі завжди були зайняті, пояснюючи людям, що гігієна рук набагато важливіша, а поточний ризик заразитися насправді низький.

 

Коли перші випадки прибув до Італії, проте, зростаюча паніка серед людей може відчуватися і досягла свого піку, коли перший випадок був підтверджений в Швейцарії 25 лютого. Майбутні тижні були, мабуть, найбожевільнішими, що бачили в аптеці за довгий час. Протягом двох днів засоби для дезінфекції рук та маски для обличчя були повністю розпродані. Безпосередньо аптеки громади почали виробляти засоби для дезінфекції рук у своїх лабораторіях. Хоча це призводить до нестачі алкоголю та колб, аптекам в більшій чи меншій мірі вдалося забезпечити достатню кількість санітарних засобів для клінік, амбулаторій та загальної кількості населення протягом усієї кризи.

 

Уряд Швейцарії відреагував досить швидко, оголосивши надзвичайну ситуацію та скасувавши події з 1000 учасниками і більше. Найвідомішою “жертвою” цього був знаменитий Базельський карнавал, але, тим не менш, люди, здається, розуміють необхідність цих заходів. Аптеки очолювали повідомлення про ключові заходи щодо утримання Covid-19: миття рук, соціальна дистанція та обережність при появі респіраторних симптомів. Заходи безпеки працівників аптеки повинні бути вжиті швидко, як екрани з оргскла, носіння масок і регулярна дезінфекція робочих поверхонь. Оскільки тестування на Covid було важкодоступним, співробітникам з респіраторними симптомами довелося залишатися вдома. Побоювання мати вірус у колективі та можливо заразити відвідувачів аптеки завжди був присутній.

 

Тим не менш, високу якість обслуговування та професіоналізм доводилося підтримувати вертикально. Доводилося вирішувати чимало індивідуальних запитів, даючи найкращі поради, можливі в той час, коли практично нічого не було відомо про вірус. Окрім відомих покупок хом’яків у супермаркетах, люди також хотіли спожити себе безрецептурними препаратами та прописаними ліками.

 

Було видано юридичне обмеження на придбання знеболюючих препаратів, і аптекам довелося боротися з додатковою недостатністю ліків та збоями в системі оптової торгівлі. Більше того, багато медичних практик закрили свої двері, оскільки вони не могли гарантувати безпечний прийом пацієнтів із підозрою на інфекції Covid-19. Єдиним медичним закладом, який залишили люди, була, звичайно, аптека громади. Не дивно, що кількість відвідувачів аптек за цей період подвоїлася.

 

Це божевільне збільшення навантаженості підштовхнуло аптечні команди до максимальної межі. Догляд за пацієнтами в денний час та виготовлення санітарних засобів або закінчення офісних завдань у нічний час стали кризовими звичками. Громадське захоплення ослабло, коли блокування шкіл, магазинів, ресторанів та інших громадських місцях був оголошений на 16 березня. Аптеки належали до «системно релевантних» установ, яким було дозволено залишатися відкритими протягом усієї кризи. Поки аптеки в центрах міста зазнали значного падіння споживачів, їх все ще часто шукали у менших громадах.

 

Оскільки пацієнтам у групі ризику сказали залишатися вдома, аптеки організовували служби доставки додому. Студенти фармації, які скасували університет, взяли участь у цьому проекті, який забезпечив продовження лікування для багатьох людей, які в основному були відірвані від медичної допомоги.

 

На щастя, пандемія Covid-19 ніколи не зростала так, як в інших країнах, таких як Італія чи Іспанія. У травні повторне відкриття Швейцарії розпочалося поетапно. Стратегія утримання Covid-19 була успішною завдяки швидкій реакції влади та багато дисципліни серед населення. Аптеки показали свою цінність, коли вони діяли автономно, щоб зіткнутися з цією непередбаченою кризою. Де б не виникала проблема, аптечні команди знайшли рішення. Була помітна зміна сприйняття, коли владі довелося нагадати, що аптеки – це заклади охорони здоров’я, а не аптеки. Сподіваємось, фармація також відіграватиме ключову роль, коли мова йде про тестування антитіл на Covid-19 та вакцинацію.

 

Тайвань

Автор: Ічуань Чіу, Голова Комітету з фармацевтичних питань громади, FTPA (Федерація асоціацій фармацевтичних виробників Тайваню); Джуї Лі Чанг, спеціаліст, FTPA

 

Роль фармацевтів у охороні здоров’я в Тайвані під час пандемії COVID-19

 

Уряд Тайваню успішно тримає COVID-19 у страху через свої ранні та наполегливі заходи втручання. Зафіксовано лише 443 випадки COVID-19, зафіксованих 7 смертьми проти 23 мільйонів населення в Тайвані до 6 червня 2020 року. Серед цих заходів унікальним є переосмислення ролі фармацевтів у охороні здоров’я в Тайвані, призначивши провізорів у громаді засоби гігієни, такі як алкоголь та засоби індивідуального захисту, такі як маски для обличчя для населення. На створення системи нормування доставки більш ніж 6 000 аптек по всій країні, які застосовують чітко встановлену систему національного медичного страхування, потрібні лише три дні. Проблемам громади є складне завдання мати справу з тривожними громадянами, які щоранку чекають на лінії перед аптекою, але це добре спрацьовує.

 

Це вперше в Тайвані, і, мабуть, і в світі, також постачають ЗІЗ через фармацевтів. Федерація асоціацій фармацевтичних виробників Тайваню заздалегідь підготувала настанови щодо надання медичних послуг, провізорів щодо ЗІЗ та про освіту щодо профілактики епідемій для фармацевтів у громадах. Щоденна підготовка фармацевта отримує партію масок на 50 осіб (від 2 штук щотижня на початку до 9 штук двічі пізніше), а потім розфасовувати їх, без забруднення, на менші особисті пакети. Коли громадяни приходять до аптеки за розкладом, їх просять дотримуватися запланованого потоку та підтримувати соціальну дистанцію в режимі реального часу. Фармацевти також звертаються до освітніх питань щодо запобігання епідемії COVID-19 та вимог особистої гігієни для осіб, які стоять у черзі.

 

Щоб уникнути ризику зараження в лікарнях та зберегти можливості для пацієнтів із COVID-19, рецепти на хронічні захворювання рекомендується поповнювати в аптеках громад. Однак в умовах пандемії час від часу виникають проблеми з постачанням наркотиків. Громадські провізори повинні брати на себе відповідальність за забезпечення одночасно стабільності постачання лікарських засобів та навчання пацієнтів щодо генетичної заміни.

 

Підсумовуючи, інфраструктура запобігання пандемії працює на Тайвані серед уряду, медичних працівників та громадян. Не тільки дбайливі пацієнти COVID-19 у лікарні, і тайванські фармацевти також приєднуються до боротьби проти епідемічних захворювань у громаді. Крім доставки норм ЗІЗ, провізори громади надають освітні послуги COVID-19 та демонструють, що кар’єра громадського здоров’я працює разом з громадянами та полегшує їх розум під час пандемії.

 

Фармацевт звертається до освіти щодо запобігання епідемії COVID-19 та вимог особистої гігієни для осіб, які стоять у черзі. (Джерело: UDN)

 

США

Автор доктор Джулі Екерс, доцент кафедри фармації та фармацевтичних наук штату Вашингтон, і є активним членом FIP.

 

COVID-19 та один лікар-фармацевт досвід адаптації практики

 

Як житель штату Вашингтон, Сполучені Штати Америки (США), було страшно дізнатися, що перший задокументований випадок COVID-19 у США був у моєму домашньому штаті. Що це означає для наших сімей, шкіл, аптек та пацієнтів? Я спостерігав, як хвороба розгортається в Китаї, проте, як тільки вона досягла пандемічного рівня, я розглядала FIP як ресурс для інформації, досліджень та кращих практик. Оскільки підприємства були припинені по всій нашій державі, аптеки були визнані найважливішими, потребуючи вжити заходів для безпечної роботи та залишатися відкритими.

 

Я звернувся до одного незалежного власника аптеки громади, щоб дізнатися більше про його досвід забезпечення доступу до догляду, забезпечуючи безпечне середовище для працівників та пацієнтів. Доктор Ендрю Хайнц – фармацевт другого покоління та співвласник трьох аптек зі своїм батьком Кірком Хайнцом, засновником «Фармації Кірка». Нижче представлений особистий кабінет доктора Хайнца щодо догляду та пристосування практики в районі США, куди вперше потрапив COVID-19.

 

«Те, що почалося як хвороба в одній країні, швидко переросло у глобальну пандемію, повністю змінивши спосіб функціонування світу. Щодня брати на роботу було постійною боротьбою страху та тривоги. Чи був би сьогодні день, коли я потрапив до Covid-19? Чи принесу я його додому і виставляю дружину та дітей? Найбільшою проблемою було для невідомої аптеки Kirk’s Pharmacy, незалежної аптеки, яка має 3 місця у штаті Вашингтон.

 

Фармацевти – один з найнадійніших професіоналів, тому наші пацієнти швидко і неодноразово зверталися до нас за інформацією та відповідями в ці безпрецедентні часи. Наші пацієнти, а також багато наших співробітників були стурбовані та збентежені конфліктною інформацією, представленою в різних формах засобів масової інформації. Як медичного працівника, мене хвилювало агресивне та кавалерське ставлення, яке наш президент рано зайняв щодо варіантів лікування COVID-19. Стверджуючи, що FDA “знайшов” багатообіцяючий “препарат для негайного використання”, викликав бурхливу паніку та питання у наших пацієнтів. Це наклало навантаження на деякі стосунки між лікарськими препаратами та фармацевтами, оскільки на деякі лікарські препарати тиснули пацієнти, щоб написати рецепт для цього “багатообіцяючого” препарату. Виходячи з відсутності наукових доказів використання гідроксихлорохіну для COVID-19 та серйозних ризиків, пов’язаних із прийомом ліків, ми обмежили розповсюдження гідроксихлорохіну нашим пацієнтам із РЛС та люпусом.

 

Один лікар зателефонував до нашої аптеки після того, як я відмовився заповнити рецепт гідроксихлорохіну для свого пацієнта. Він сказав мені, що я не маю права ставити запитання у рецепта лікаря, запитав, хто я, щоб обмежувати доступ до цього ліки, і вимагав заповнити рецепт, якого я не робив.

 

На щастя, це була не звичайна взаємодія з провайдерами, і незабаром після цього з’явились рекомендації від медичних організацій, які рекомендують гідроксихлорохін бути зарезервованим для пацієнтів із РЛС та вовчаком.

 

Постійна щоденна боротьба – це наявність ліків. Це постійна боротьба етики між накопиченням ліків, щоб забезпечити нашим пацієнтам доступ до їхніх рецептів, не повністю випорожнивши склад нашого оптового продавця. І пацієнтів, і постачальників стурбовано доступність ліків через перерви в ланцюгах поставок по всьому світу, не маючи остаточного рішення.

 

Аптека Кірка включає в себе лабораторію для суміші речовин, яка вимагає від нашого персоналу щоденного поводження з небезпечними хімічними речовинами. Вкрай нестача засобів індивідуального захисту (ЗІЗ) змусила нашу аптеку повторно використовувати ЗІЗ, коли це доречно, відповідно до рекомендованих інструкцій CDC. Для всіх ЗІЗ, які не вдалося повторно використати, нам довелося створити рівноцінні альтернативи для захисту персоналу від небезпечних хімічних впливів. Під час Його пандемія, наша лабораторія склала понад 300 галонів гелю для дезінфікування для наших пацієнтів, лікарів та місцевих перших реагуючих.

 

З самого початку захист та безпека завжди були нашою основною турботою пацієнти, персонал та громада. Це означало закрити наші двері, обмежити доступ громадськості всередині аптеки протягом 2 місяців під час пандемії. Коли це стало очевидним людям може бути позитивним COVID-19, але безсимптомним, це додало абсолютно нового рівень страху та занепокоєння щодо ризиків впливу. Як бізнес, нам потрібно було тримати всі якнайдалі один від одного, як ми могли зменшити ризик впливу. Це означало приймати рецепти пацієнтам, які чекають у своїй машині, призначаючи конкретні робочі місця для персоналу, щоб зменшити експозицію точки дотику та збільшити кількість пошти та рук доставлені рецепти.